پیام مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازی یاس کبود

مدیریت شرکت تعاونی داروسازی یاس کبود با یاری پرورگار یکتا و قدردانی از سهامداران و مشتریان گرامی و همه ذینفعان شرکت، امیدوار است با برنامه ریزی ها و تعیین استراتژیهای نوین در شروع قرن جدید و اعمال تغییرات سازمانی لازم در راستای بهبود عملکرد شرکت گام برداشته و مسیر دستیابی به چشم انداز و اهداف کلان شرکت را هموار سازد.
طی برنامه ریزی های انجام شده با مشارکت مدیران و مشاورین محترم، با تدوین چارت سازمانی جدید، تمامی بخش های سازمانی با همگرائی قادر به انجام امور گردیده و لذا اهداف مندرج در استراتژی کلان شرکت بر اساس ضوابط و قوانین تعاونی داروسازی یاس کبود با محوریت تولید بهینه و جذب مشتری داروساز داروهای جدید در بازار، با طی جلسات مختلف بررسی و باز بینی خواهد شد.
- مشتری مداری، تعالی سازمانی، توسعه و پیشرفت، از اهداف اصلی شرکت بوده که می بایست همواره مد نظر مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت قرارگیرد و در عملیاتی سازی این اهداف از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با همدلی و تمامی توان، در جهات استراتژیک شرکت گام بردارند.
از دیگر اهداف مهم در راستای استراتژی نوین مبحث بازاریابی، علاوه بر موفقیت در بازارداخلی، شناخت بازارهای خارجی جهت دستیابی به مشتریان صادراتی با دیدگاه استراتژی نفوذ و توسعه و دریافت سهم از بازارهای بین المللی می باشد و در این جهت مدیریت مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
امیدواریم در سایه توجهات خداوند متعال و همراهی تمامی پرسنل مجموعه، در تمامی فعالیت های خدماتی، درمانی و اقتصادی کشور توفیق داشته باشیم.
-    اهداف : 
•    ایجاد اشتغال برای بانوان بخصوص خانواده های تحت حمایت 
•    جذب وجوه  خرد  و تبدیل آن  به سرمایه کارساز و ماندگار
•    ارتقاء رشد اجتماعی بانوان به خصوص زنان سرپرست خانوار و همچنین کار درمانی
•    طرح توسعه شرکت تعاونی جهت ایجاد اشتغال برای بیش از 50 نفر
-    چشم انداز :
شرکت داروسازی یاس کبود کاشان بعنوان یکی از برترین تولیدکنندگان دارو در کشور، ضمن حفظ این جایگاه برتر در تولید محصولات گیاهی ، هم در بازار داخلی و هم نفوذ در بازارهای منطقه، در یک افق پنج ساله به عنوان یکی از 5 شرکت برتر دارویی کشور از منظر میزان فروش و یکی از شرکت های برند در منطقه خاور میانه خواهد بود.

لطفا رای خود را به این مطلب ثبت کنید
لطفا نظر خود را درباره این محصول بنویسید
نظرات دیگران